Моє портфоліо










                                                                                                  
    Доброго дня .
Я , Абрамович  Світлана Василівна ,вчитель початкових класів 
комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 42»
Дніпропетровської  міської ради.
Я учитель! Часом зміст слова значно важливіший за його звучання!   
 УЧИТЕЛЬ!  Яке ж значення приховують ці сім літер-нот?
Відповідь напрочуд цікава! Крім всім відомого значення вчити,  найстаріше
 давньоіндійське  «знаходити задоволення». Виходить, що вчитель – це той,
хто знаходить задоволення…Отже, сьогодні з упевненістю можу сказати:
«Я УЧИТЕЛЬ!» Маю повну вищу освіту, я спеціаліст вищої кваліфікаційної
категорії, звання учитель-методист .За свою педагогічну діяльність дев′ять раз  вперше заводила малюків у клас, а через чотири роки проводжала
 в старшу школу. Вересень 2016 року був для мене особливим,
бо свій ювілейний набір  я розпочала в Науково – педагогічному проекті «Інтелект України»
У словах педагога публіциста Януша Корчака про навчання, на мою думку, відображено основне завдання  сучасної загальноосвітньої школи: підготувати компетентну особистість, творчу, активну,
самостійну. Це висловлювання стало моїм педагогічним кредо.
У своїй педагогічній діяльності  Я прагну працювати так,
Щоб мої учні мали потяг до уроків, знайшли в них всі умови для стрімкого руху свого життя  Кожен учень для мене передусім неповторна людина, а тому я намагаюсь розуміти дитину, поважати, вивчати, вірити і обов’язково любити моїх учнів.  Сьогодення вимагає  постійного навчання вдосконалення своїх знань, мобільності знаходження нових джерел, які б допомагали дитині бути  на передньому краї життя. Виходячи з вище сказаного я працюю над методичною темою «Формування в учнів
 ключової компетентності  «уміння вчитися» Напрямки моєї роботи: впровадження активного навчання, розвиток творчих здібностей,
створення умов для всебічного розвитку дитини Активні методи навчання
спонукають учнів до активної розумової і практичної діяльності, яка
 направлена на самостійне оволодіння знаннями, розвиток
 мислення, формування практичних  умінь і навичок Ігровий  стиль навчання найбільш продуктивний ,бо вирішення ігрових задач
є способом досягнення мети як гравців так і організаторов.
Ігрові методи мій улюблений засіб навчання. Вони розвивають увагу, спостережливість, кмітливість, творчість, активність. Гра  - ефективний засіб навчання в початковій школі, але в жодному разі не універсальний
Формувати культуру мови, вміння вислухати співрозмовника до кінця
 не перебиваючи, ставити запитання, погоджуватися або заперечувати
 дає можливість тематична дискусія Групова форма організації допомагає мені  формувати навички дискутувати, розвивати почуття терпимості
та поваги до думки  інших, збільшує час на індивідуальної роботи.
«Може, маленька дитина повторює те, що було вже зроблено, створено іншими людьми, але якщо це діяння – плід її власних зусиль, - вона творець; її розумова діяльність – творчість.» В. О. Сухомлинський
Розвиток творчих здібностей є невід’ємною частиною  моїх уроків.
добір рими, складання казки, анаграми, метаграми, творчі списування,
вилучення зайвого, складання сюжетних задач  органічно доповнюють навчальний процес, забезпечують єдність знань, умінь і навичок учнів
та їхніх творчих можливостей.
Застосування ІКТ робить урок привабливим і по - справжньому сучасним.
Презентація дозволяє мені вдало поєднувати елементи ігрових методик,
проблемного навчання, здійснювати  поточний тестовий контроль
знань учнів, стимулює пізнавальний інтерес та прагнення  до самоосвіти .
Обрані напрямки роботи дозволяють  мені застосовувати різноманітні форми проведення уроків, що підтримує активізацію навчального процесу
Костянтин Паустовський про роботу вчителя писав, що «кожна мить,
кожне слово, кожна думка – це ті дрібненькі золоті крихти, які вчитель збирає протягом свого творчого шляху. Потім робить з нього сплав,
з якого виковує тендітну золоту квітку – свого учня».
Хочу представити  вам  золоті квітки моїх учнів.


Моя методична скарбничка  складається з різноманітного дидактичного матеріалу, як запозиченого з досвіду вчителів   так і власного 
Пошукові таблиці, картки для усних обчислень, кросворди, картки для роботи в парах , тестові завдання, алгоритми усних обчислень  та інше Також  я працювала над  розробкою методичного матеріалу з таких тем:
 Краєзнавчий матеріал до уроків математики, Хвилинки – цікавинки з використанням словникових слів на уроках рідної мови. Методичний матеріал для упровадження інтерактивних технологій на уроках
 читання та математики  Групова робота в початковій школі як запорука успішного формування особистості.
Свій виступ я хочу завершити притчею:
Чотири свічки спокійно горіли і потихеньку танули...
Перша сказала:
-Я - СПОКІЙ. На жаль, люди не вміють мене   зберегти. І вогник цієї свічки згас.
Друга сказала:
-Я - ВІРА, на жаль, я нікому не потрібна.Люди не хочуть нічого слухати про мене.
І вогник цієї свічки згас.
Засмутившись, третя свічка вимовила:
-Я - ЛЮБОВ, у мене немає більше сил горіти. Люди ненавидять тих, хто їх любить найбільше.
І ця свічка згасла...
Раптом...в кімнату зайшла дитина і побачила три згаслі свічки. Злякавшись, вона закричала:
- Що ви робите?! Ви повинні горіти - я боюся темряви!
Тоді четверта свічка сказала:
-Не бійся і не плач! Поки я горю, завжди можна запалити і інші три свічки: я - НАДІЯ.
Саме вчитель запалює в серцях дітей вогонь бажання пізнати цей світ, захотіти змінити його, зробити себе і оточуючих краще.
Вогонь бажання поділитися досвідом з колегами палає і в моєму серці і саме тому я сьогодні перед Вами, на конкурсі Учитель року, бо це для мене нова сходинка професійного зростання.
Дякую за увагу!

Немає коментарів:

Дописати коментар